ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות בד

ניקוי ספות וריפודים מבד באמצעות קיטור או השיטה האמריקאית (מומלץ) באופן מקצועי הכולל הסרת כתמים קשים מריפודי הסלון בבית הלקוח במחירים הכי זולים שיש בשוק, עכשיו במבצע באתר של "טופ שטיחים".

ניקוי ספות וריפודי בד באופן מקצועי

כאשר אתם פונים אל "טופ שטיחים", אתם בידיים טובות - אנו נדאג לכך שתקבלו עד שלוש הצעות מחיר של חברות אשר מעניקות שירות לניקוי ספות באופן מקצועי, השירות שלנו מומלץ ובעל המלצות רבות כאשר ניתן לראות זאת באמצעות הלקוחות אשר חוזרים ומזמינים שוב ושוב שירות דרך הפורטל של "טופ שטיחים".

כמו כן אנו נדאג שתקבלו שירות בעבור כל סוגי הבדים הרגישים ביותר ועד העמידים והשכיחים ביותר, סוגי בדים כמו סנטטי, אימפלה ואלקנטרה הם מהפופלארים בשוק וכל בד של סלון צריך לקבל טיפול אחר בין אם זה באמצעות קיטור, באופן ידני או במכשור אמריקאי.

ניקוי ספת בד בשיטה הרטובה

ניקוי ספות בד - מחיר משוער

לפניכם מחירון המציג את העלויות והמחירים הממוצעים בשוק בעבור ניקוי של סלון שלם, ספה בודדת וסוגי בד שונים וכמובן כל זאת באמצעות שיטות ניקוי שונות ומגוונות המתאימות על פי סוג הבדים. חשוב לציין שהמחירים עשויים להשתנות בעקבות מגוון רחב של שיקולים של בעל המקצוע בעת ביצוע העבודה ולכן תמיד כדאי לבדוק את מחיר ניקוי ספות הבד לפני שמזמינים את השירות.

ניקוי ספות בד - מחיר משוער לפי סוג ספה ושיטת ניקוי

מחיר ניקוי ספה מבד סינטטי בשיטה האמריקאית

עבור ספה זוגית (2 מושבים)


250 - 300 ₪
עלות ניקוי ספת בד לבנה משתן עם קיטור

ספת בד בודדת (מושב)


150 - 280 ₪
ניקוי סלון מבד אלקנטרה בקיטור והשלמה ידנית

סלון מלא (2 + 3)


300 - 550 ₪
ניקוי ספות בד אימפלה עם שאיבה ויניקת נוזלים

עבור ניקיון של ספת "ריש"


300 - 440 ₪
ניקוי כתמים קשים בעבודה ידנית עם תכשירים

עבור ניקוי של ספה עם שלושה מושבים


200 - 400 ₪

הדפס מחירון


ניקוי יבש לספת בד

טיפים לניקיון ספות מבד באופן עצמאי

מעבר לשירות וקבלת שלוש הצעות מחיר של חברות בעת פנייה אלינו, חשוב לנו בפורטל "טופ שטיחים" להעניק לכם גם את המידע בעבור כלל השירותים שאנו מעניקים כמו ניקוי בד המיטה, שטיחים, וילונות, מזרנים, ריפודים ועוד וכמובן גם מידע על המחירים הממוצעים בשוק, בהמשך תוכלו לקבל מהן השיטות בסגנון של "עשה זאת בעצמך" לניקוי של ספות העשויות מבדים:

שאלות נפוצות אודות ניקוי ספות בד

כיצד ניתן לנקות ספת בד מכתם שתן?

כאשר מדובר על בד רגיש משתמשים במים חמים וחומר ניקוי המיועד לבדים, קרצוף נקודתי באמצעות סקוץ (חשוב להשתמש בסקוץ לבן או מברזל ולא צבעוני אשר יכול לעשות לנו כתם נוסף), לאחר מכן על מנת להריח את בעל החיים שלא ישתין בשנית על המקום יש לטפטף מעט חומץ על המקום ואז לנגב.


איך לנקות באופן יום יומי?

על מנת לשמר את הסלון באופן נקי יש לבצע שאיבה לפחות פעם בחודש, במידה ויש בעלי חיים בבית ניתן להסיר את "הפרווה" שלהם באמצעות כפפות גומי, כמו כן ישנם תכשירים וחומרים המיועדים לשימור ולמניעת כתמים אשר מומלץ להשתמש בהם.


האם כדאי לנקות באופן עצמאי בד מסוג אלקנטרה?

התשובה היא לא, בד רגיש כלכך עשוי לההרס בקלות על ידי שימוש לא נכון בחומרים וניסיון ניקוי כושל יכול לגרום לתוצאה שאינה הפיכה, לכן במקרים כאלו עדיף להזמין חברה אשר יודעת לבצע ניקוי ספות מבד באופן מקצועי.