ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות עור

ניקוי ספות עור בבית הלקוח במקצועיות, עם מחיר זול אשר מתבצע על ידי חברה עטורת המלצות בתחום, הוא בדיוק מה שאתם צריכים וזה מה שתמצאו אצל פורטל טופ שטיחים, המובילה את תחום ניקוי וחידוש ספות עור.

כמה עולה לנקות ספת עור?

מחיר ניקוי ספת עור נע בין 100 - 140 ש"ח למושב, כך שניקוי מקצועי של ספת עור עם 3 מושבים יעלה בין 300 - 420 ש"ח. לעוד מחירים לכו למחירון ניקוי ספות עור.

 

מחיר ממוצע לניקוי מושב ספת עור

מחיר ממוצע לניקוי מושב ספת עור: 120 ₪

טווח מחיר גבוה 140 ₪

טווח מחיר נמוך 100 ₪

ניקוי ספות בבית ע"י צוות מקצועי

אם יש לכם בבית ספות עור, אתם בוודאי נהנים מהם מאוד כי מדובר על רהיט יוקרתי בעל מראה איכותי שמספק מראה מרהיב לכל הבית. על פניו נראה כי ריפודי העור מציעים את השימוש הנוח ביותר כמו בבית וכך גם במשרד, כי ניקוי ספות עור היא משימה פשוטה שלא מצריכה השקעה רבה.

כך סבורים רבים מבעלי הספות האלו אשר מבצעים ניקוי ספות עור באמצעות מטלית לחה ובכך הם מניחים שהם השיגו את רמת הניקיון היסודי ועשו הכול על מנת לשמור על מראה נקי ויפה לאורך זמן. אין הדבר נכון כי זאת לא השיטה לבצע ניקוי ובכל מקום אחר אשר נעשה באמצעות מטלית לחה פוגע מאוד בריפודי העור ואינו מהווה ניקוי יסודי ומקצועי.

ניקוי ספת עור בקיטור

סוגי ריפודי עור ושיטות הניקוי שלהם

כידוע לכם ישנם לא מעט סוגי ספות עור ובצבעים שונים, לכל אחד מהם יש שיטת ניקוי שונה וטכניקה מקצועית בהן ניתן להשתמש על מנת להגיע לתוצאה טובה מבלי לפגוע בעור הספה כלל, הנה השיטות:

- ניקיון לספות עור בצבע לבן: גוונים כמו בז, לבן, שמנת וקרם הנם עדינים יותר וצוברים לכלוך וכתמים באופן בולט. על מנת לנקות אותם באופן יסודי יש להשתמש בחומרים המתאימים לכך, כאשר לא מצליחים באופן עצמאי לנקות אפשר להשתמש בקיטור על מנת "להמיס" את הלכלוך שהצטבר ולנגב אותו במטלית.

- ניקוי ספת עור ניקולטי: מבין המותגים הנפוצים בדומה לספת נאטוצי או נאפה היא יקרת ערך ומפגע בה ללא ספק יכול לעלות לנו בפאן הכלכלי, חשוב להזמין בעל מקצוע אשר יודע לנקות אותה מבלי לפגוע באיכות העור.

- שחור זה הסטנדרט החדש: כידוע וכנראה לעין מרבית הספות העשויות מעור הנם בצבע שחור כך שלא רואים את הלכלוך שמצטבר ולכן מנקים אותן לעיתים רחוקות יותר, אם זאת חשוב לתחזק ולהזמין שירות לפחות פעם בשנה.

- ניקוי ספת עור הפוך: לעור הפוך יש מרקם של בד חלקי אך אם כל היופי שבדבר הוא צובר כתמים ולכלוך כמעט כמו ספה מבד, שיטת הניקוי שלו דומה מאוד לנקיון ספות דמוי עור וגם היא נעשת על ידי מקצוענים בלבד.

ניקוי ספת עור לבן

טיפים לניקוי ספות עור באופן ביתי

אחד מהטיפים הבולטים ביותר הוא לא לעשות זאת באופן עצמאי, אלא להזמין בעל מקצוע מנוסה עם המלצות וניסיון בתחום, דרך אגב המחירים בעבור ניקוי שכזה הוא אינו יקר! אם בכל זאת תרצו לבצע זאת באופן עצמאי האפשרות הטובה ביותר בעבורכם היא שימוש במטלית לחה ובחומר המיועד לעור, ראשית מומלץ לנקות אבק ולכלוך, נראה לעין ולאחר מכן למרוח שכבה של החומר על עם מטלית נקייה ויבשה, ככה תקבלו תוצאה נהדרת ואיכותית.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

ניקוי ספות עור לבנות ושחורות

שירות ניקוי מקצועי לספות מסופקים באדיבות ואחריות מלאה. אנו נדאג לאבחן את סוג העור ממנו עשויים הריפודים ולהתאים לו את חומרי הניקוי המתאימים ביותר שיבטיחו איכות ורמה גבוהה ביותר של הניקיון. רבים לא יודעים זאת, אך עור נוטה לספוג לכלוך רב שאינו נראה לעין, לכן כאשר מבצעים ניקו חשוב להקפיד לבצע את המשימה באמצעות שירות מקצועי בלבד ולא כולם מודעים לכך, אך כאשר אתם בוחרים ריהוט עם ריפודי עור, אחת המטרות החשובות היא שימור של הריפודים. על מנת לבצע חיטוי ותוך כדי גם לשמר אותן בצורה טובה ואיכותית, חשוב להשתמש בחומרי הניקוי שמיועדים במיוחד לעור וזאת גם בהתאם לצבע לבן או שחור.
 

ספות עור

בטופ שטיחים ניתן לבצע השוואת מחירים

על מנת לספק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותינו, אנו בפורטל "טופ שטיחים" אשר מספקים ניקוי ותיקון לשטיחים וכמובן שירותים נוספים בתחום כמו ניקוי ריפודים, וילונות ומזרנים. אנו נדאג לספק לכם חברה את מקפידה לבצע את שירותי הניקוי היסודיים ביותר ולהשתמש בחומרי הניקוי המקצועיים וזאת על מנת שהניקוי יהיה מיועד לא רק לשם ניקוי, אלא יספק לרהיט את שכבת ההגנה הדרושה שתדחה את הצטברותו של האבק ואת ההרס והשחיקה האפשריים בעקבות שימוש רב, תוכלו אצלנו לקבל עד שלוש הצעות מחיר מעולות וזולות במיוחד! ולבצע השוואת מחירים בין החברות השונות.