ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות בדרום

הזמינו ניקוי מקצועי של הספה שלכם על מנת להסיר ממנה את כל הכתמים ולחדש את המראה שלה. באמצעות פורטל טופ שטיחים, תוכלו לקבל מספר הצעות מחיר מחברות ניקיון המתמחות בניקוי ספות ולבחור בהצעה הטובה ביותר.

ניקוי ספות בדרום הארץ ע"י חברה מקצועית

אם אתם מתגוררים באחת מערי הדרום, כדאי שתדעו שיש לא מעט חברות ניקיון אשר מספקות ניקוי ייסודי בעזרת ציוד חדשני ומתקדם לצורך ניקוי של הספה והסרה של כתמים מכל סוג. הניקוי הוא תהליך שעשוי אומנם לקחת מספר שעות, תלוי בגודל הספה שלכם אך אין ספק שמדובר בדרך נהדרת להעניק לספה שלכם מראה חדש, נקי ולייצר תחושת ניקיון בכל שטח הסלון והבית. 

ניקוי ספות בדרום

מה היא העלות של ניקוי ספות בד בדרום?

חשוב לדעת שכאשר מדובר על ניקוי של ספות, ישנן מספר דרכים וטכניקות לביצוע הפעולה. ברוב המקרים ניקוי ספות בד מצריך שימוש במכשיר קיטור מיוחד וזאת על מנת להסיר את קרדית האבק (מידע נוסף כאן) אשר חודר אל תוך שטח הספה. עבור ניקוי ספות בד בדרום הארץ נהוג לשלם סכום שנע בין 300 ש"ח ל-500 ש"ח כאשר הניקוי מתבצע בסלון מלא, כלומר ספה עם 2 מושבים + ספה עם 3 מושבים. במחיר זה נהוג לשלב גם ניקוי ידני בסיומו של תהליך הניקוי עם מכונת הקיטור על מנת לקבל תוצאה מושלמת.

ניקוי סלון מבד באמצעות קיטור

ניקוי סלון מבד באמצעות קיטור: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

כל כמה זמן מומלץ לנקות את הספות בבית?

תדירות הניקוי המומלצת עבור ספות בבית נעה בין שנה לשנתיים ואנו בהחלט ממליצים להזמין שירותי ניקיון מקצועיים אחת לפרק זמן זה. הניקיון לא רק תורם לניראות של הרהיטים השונים אלא גם עוזר להסיר חיידקים החבויים בתוך שטחי הספה. על אף העובדה ששואב אבק הוא כלי נהדר לבצע ניקוי, הוא אינו תחליף לניקיון המעמיק שמתבצע בעזרת ציוד מקצועי יותר, אשר מצליחים לחדור עד בערך 10 ס"מ בתוך שטחו של הבד בספה שלכם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

ניקוי ספות בדרום הארץ - שאלות נפוצות

ריכזנו עבורכם מספר שאלות של גולשים אודות השירות. יש לכם שאלות נוספות? צרו איתנו קשר באמצעות הטופס המצורף בעמוד זה ונשמח לענות ולסייע לכם.

האם אתם מגיעים לכל ערי הדרום?

אנו מספקים שירות ניקוי ספות בבאר שבע, אשקלון, אשדוד וערים נוספות, כולל יישובים קטנים יותר. צרו איתנו קשר על מנת לוודא סופית האם אנו מגיעים גם לאזור מגוריכם.


עבור איזה סוגים של ספות ניתן למצוא ניקוי דרך הפורטל שלכם?

תוכלו למצוא דרך טופ שטיחים ניקוי של ספות עור, בד, משי, פשתן וגם סוגים נוספים.


איזה סוגי כתמים ניתן להסיר באמצעות תהליך הניקוי?

על מנת לספק תשובה לשאלה זו, לעיתים נדרש להגיע אל בית הלקוח. יחד עם זאת מהניסיון שלנו, תוכלו להסיר כתמי עובש, דם, שתן וגם נוזלים כמו קפה.