ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות בירושלים

שירותי ניקוי ספות מקצועיים בירושלים, מזמינים רק לאחר ביצוע השוואת מחירים. איך זה עובד? משאירים פרטים ומקבלים עד שלוש הצעות לניקוי ספות בד, עור וסוגים נוספים.

ניקוי ספות בירושלים בבית הלקוח

בניגוד לפריטים אחרים שניתן להוציא מהבית בקלות בשביל לבצע ניקוי ייסודי במפעל או בית עסק, כאשר מדובר בניקוי של ספות אנו נעדיף בדרך כלל שבעל המקצוע יגיע עד אלינו ויבצע את הפעולה בתוך הבית. ניקוי ספות בירושלים בבית הלקוח הוא שירות נפוץ למדי וכמדי יום אנו מסייעים לתושבי העיר לאתר את החברה הטובה והמתאימה ביותר לעבודה זו. לרוב מדובר בשירות שלקוח מספר שעות אך מאוד תלוי בסוג וגודל הספה שלכם, כמו גם סוג הטיפול הנדרש.

 

ניקוי ספות בירושלים

אלו השירותים שניתן להזמין דרכנו

ניקוי ספות בד בירושלים: ספות בד נפוצות מאוד בבתים רבים בעיר וזאת מאחר והן יוצרות אווירה נעימה וחמימה בכל אזור הסלון, בניגוד למשל לספות העור שעשויות להיות קרות יותר בחורף ולעיתים "נדבקות" מעט לגוף בימים חמים.

 

ניקוי ספות עור בירושלים: ניקוי ייסודי של ספות מעור מתבצע בשיטות מעט שונות מאשר ניקוי של ספות בד ולכן מומלץ לצלם לחברת הניקיון את הספה שלכם בשביל שתדע להגיע עם הציוד וחומרי הניקוי המתאימים ביותר. עם הציוד הנכון ניתן להסיר כמעט כל כתום וגם להיפטר מריחות לא נעימים שנצברו על הספה בעקבות שתן או כל סיבה אחרת.

 

ניקוי ריפודים של כסאות: לא רק ספות, אפשר להזמין דרכנו גם ניקוי כסאות שעשויים בד וגם כסאות ישיבה מעור. 

 

שירות ניקיון משולב: מעוניינים לנקות את הספות בסלון ולהוסיף גם ניקוי של השטיח? זה בהחלט אפשרי ולעיתים יוצא אפילו יותר משתלם מהזמנת כל שירות בנפרד.

מה משפיע על מחיר עבודת הניקוי?

יש לא מעט פרמטרים שעשויים להשפיע על העלות של העבודה. הפרמטר הראשון הוא גודלה של הספה, כמובן שעל ספה עם שני מושבים, נשלם פחות מאשר ספה על שלושה מושבים וזאת מכיוון שהתהליך יקח פחות זמן. בנוסף, סוג הספה משפיע על העלות ובדרך כלל ניקוי של ספות עור מעט יקר יותר מאשר ניקוי ספה מבד.

 

כמו כן קיימת תמיד האפשרות כי העלות תתייקר מעט בשל כמות הכתמים וסוגם מאחר ויש כתמים קשים שחדרו עמוק אל תוך השטח הפנימי של הספה (לרוב בספות מבד) מה שמצריך מחברת הניקיון לבצע פעולות אינטנסיביות בשביל להיפטר מהם. 

מחיר שירותי ניקוי ספות בירושלים והסביבה

כמה עולה לנקות ספות בעיר ירושלים? איך יודעים אם המחיר שקיבלנו הוא זול או יקר? הנה מחירון קצר שיעזור לכם לגבש החלטה ולהבין אם כדאי להמשיך בתהליך עם חברת הניקיון. חשוב להדגיש, המחירים המופיעים כאן אומנם נלקחו מהצעות מחיר אמיתיות אך הם אינם מחייבים את בעלי המקצוע ועשויים להשתנות מעת לעת.

מחיר ניקוי ספות בירושלים והסביבה

ניקוי של ספת בד משתן

שימוש במכשיר קיטור מיוחד


150 - 300 ש"ח
כמה עולה לנקות ספת עור בעלת שני מושבים?

תלוי בסוג הספציפי של העור.


250 - 350 ש"ח
עלות ניקוי ספה פינתית

ניקוי ספת בד, הגעה אל בית הלקוח.


400 - 500 ש"ח
כמה יעלה לנקות סלון שלם?

מתייחס לסלון המכיל ספה דו מושבית וספה תלת מושבית.


700 - 900 ש"ח
הסרת כתמים נקודתית מהספה

מחיר מדויק נקבע לפי כמות הכתמים על הספה.


200 - 300 ש"ח

הדפס מחירון

כיצד אפשר להוזיל את מחיר העבודה?

בשביל להוזיל את עלות השירות, מומלץ בראש ובראשונה לבצע השוואת מחירים ולבדוק מספר אופציות, במקום להסתפק בהצעה בודדת. מבדיקות שערכנו, השוואת המחירים יכולה לחסוך עד 30% מגובה העסקה ולכן רבים בוחרים לקבל בעזרתנו כמה הצעות שונות.

 

הדרך השניה לחסוך היא להזמין שירות כולל של מספר שירותים בביקור אחד וכך לקבל מחיר זול יותר לכל אחת מהעבודות הפרטניות. לדוגמה, אם ניקוי של ספה יעלה לכם 300 ש"ח, ייתכן שבמידה ותוסיפו גם עבודה של ניקוי השטיח, בעל המקצוע יוזיל את העלות ל-350 ש"ח וכדומה. כמובן שהוספת השירותים צריכה להיעשות רק במידה ואתם באמת זקוקים להם, אחרת אין בכך טעם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

שאלות על ניקוי ספות באזור ירושלים 

כמה זמן לוקח ניקוי ספות מקצועי בירושלים?

ניקוי בבית הלקוח, עשוי לקחת בין שעה לשעתיים במידה וצוות הניקיון מיומן ומקצועי.


איזה כתמים ניתן להסיר מהספה?

ניתן להסיר כתמי דם, יין, שאריות מזון ואפילו שתן - הכל כמובן בעזרת שימוש בחומרים המתאימים והנכונים.


איך לאתר חברה מומלצת לניקוי ספות בירושלים?

חפשו אחר המלצות של לקוחות קודמים על החברה ברחבי האינטרנט ודברו עם נציגי החברה בשביל להתרשם מהמענה והשירותיות. 


האם קל יותר להסיר כתם חדש מהספה מאשר כתם מלפני כמה שנים?

ברוב המקרים כן, רוב החברות שמספקות שירותי ניקוי ספות באזור ירושלים יסכימו כי התמודדות עם הסרת כתם חדש היא יותר פשוטה מאשר עם כתם "וותיק".