ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות ברחובות

מזמינים עוד היום ניקוי והסרת כתמים קשים מהספה על ידי חברת ניקיון מקצועית בעלת הציוד המתקדם ביותר. ניתן להזמין שירות של ניקוי ספות בד וגם עור ברחובות ובסביבתה במחירים נוחים ומשתלמים.

ניקוי ספות ברחובות בצורה ייסודית ומקיפה

כפי שרבים מבינים, היום כבר לא מספיק לנקות את הספה בשיטה הביתית והרגילה עם שואב אבק מאחר ובשביל להסיר את הכתמים הקשים באמת, צריך להגיע אל השכבה העמודה יותר של הריפוד. פעולה זו מתאפשרת באמצעות חומרי ניקיון מיוחדים וכמובן בעזרת מכשור מקצועי שמחזיקות חברות המספקות שירותי ניקוי ספות ברחובות ובסביבתה.

 

אחד מהמכשירים הללו הוא מכשיר שאיבה מיוחד אשר מחדיר לתוך הספה את חומר הניקיון ולאחר מכן יונק את הלכלוך והאבק לתוכו. בעזרתנו אפשר להזמין שירות שכזה וזאת לאחר שתקבלו מספר הצעות מחיר שונות מחברות בעיר ותוכלו לבחור בהצעה הטובה והמשתלמת ביותר.

ניקוי ספות ברחובות

היתרונות של ניקוי ספות עד הבית

מאוד מומלץ להזמין את צוות הניקיון אליכם הביתה מאחר וניקוי המתבצע בבית הלקוח חוסך זמן יקר של הוצאת הספה והובלתה אל חברת הניקיון לצרוך הטיפול. תוהים כיצד עובד השירות? אתם מזמינים את החברה, היא מגיעה עם הציוד המתאים אליכם וכל מה שעליכם לעשות הוא לפנות את אזור הסלון בשביל לאפשר ניקוי ייסודי ומקיף. לעיתים חברת הניקיון תמליץ להוציא את הספה לשטח פתוח כמו אזור המרפסת או הגינה על מנת לאפשר לספה להתאוורר ולהתייבש מהר יותר בסופו של התהליך.

ניקוי ספות באזור רחובות עם חומר איכותי

ישנה חשיבות עליונה לשימוש בחומרי ניקיון איכותיים. חלק מהחומרים בהם משתמשות החברות העוסקות בניקוי ספות באזור רחובות הם חומרים אורגניים אשר מתאימים מאוד כאשר מבצעים ניקוי ספות עשויות בד, במיוחד במקרים בהם הבד עדין מאוד ונדרש מאיתנו להימנע משימוש בחומרים כימיים שיכולים לפגוע בספה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

איזה כתמים אפשר להוציא מהספה?

באמצעות שימוש בתכשירים הנכונים, אפשר להוציא כמעט כל כתם מהספה. רוב הכתמים שאנו רואים על גבי ספות, וזה לא משנה אם מדובר על ספות עור או בד, הם כתוצאה מאוכל או שתייה שנשפכו עליה לאורך השנים. ישנם גם כתמי דם או שתן שגם אותם אפשר להסיר כמעט תמיד, כל עוד יודעים איזה חומר מסיר את הכתם הכי טוב. 

שאלות נפוצות על ניקוי ספה ברחובות

האם קיימת האפשרות להזמין ניקוי נקודתי של כתם בספה?

חלק מהחברות מספקות שירות שכזה אך ברוב המקרים בשל ההבדל הנמוך במחיר בין ניקוי נקודתי לניקוי של כל הספה, כדאי לבחור באופציה של ניקוי מקיף של הספה כולה.


מה משפיע על מחיר של ניקוי ספות עור ברחובות?

המחיר מושפע מגודלה של הספה, סוג הכתמים שמצויים בה ושיטת הניקוי הנדרשת.


האם אתם מגיעים גם לאזורים הסמוכים לעיר רחובות?

אנו מספקים שירותי ניקוי ספות בדרום בארץ ומגיעים גם ליישובים הסמוכים לרחובות כמו נצר סירני, בית עובד, גבעת ברנר ועוד.