ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות בהרצליה

הספה שלכם מלוכלכת ומלאה באבק? במקום להחליף אותה, תוכלו להזמין ניקוי מקצועי אשר יחזיר את המראה הנקי והיפה שהיה לספה בעבר. השאירו פנייה כאן באתר וקבלו מספר הצעות לניקוי ספות בהרצליה והסביבה, כולל ניקוי בהרצליה פיתוח.

השוואת מחירים לניקוי ספות בהרצליה

למרות שהמחיר המשוער לניקוי ספות מסתכם בדרך כלל בכמה מאות שקלים, עדיין קיימים מספר פערים בין בעלי המקצוע השונים בתחום.

 

לפעמים, תוכלו להוזיל את המחיר לניקוי ספות בהרצליה בעשרות אחוזים רק באמצעות השוואת מחירים מהירה, כאשר אנו ממליצים לבדוק עד שלוש הצעות, עם חברות שונות.

 

דרכנו, אפשר לקבל בתוך דקות ספורות מספר הצעות מחיר נהדרות, מהחברות המומלצות ביותר בתחום. אפשר להזמין שירות גם לבתי עסק, מסעדות, בתי קפה, משרדים וכדומה וגם כמובן ללקוחות פרטיים, כלומר לניקוי הספות בבית.

 

ניקוי ספות בהרצליה

כמה עולה ניקוי ספה בהרצליה?

המחיר לניקוי ספה בהרצליה נע בין 300 ל-450 ש"ח. המחיר מתייחס לניקוי של ספת בד בודדת, בעלת 3 מושבים. במידה ונדרש לנקות ספת עור, המחיר עשוי להיות גבוה בכ-100 ש"ח.

 

מחיר ממוצע לניקוי ספת בד

מחיר ממוצע לניקוי ספת בד: 375 ₪

טווח מחיר גבוה 450 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

ניקוי ספות בד בהרצליה - כיצד זה מתבצע?

יש מספר טכניקות לניקוי ספות בד אך הטכניקה הנפוצה ביותר היא שאיבה וניקוי של הספה באמצעות מכשיר ייעודי לניקוי ספות.

 

מכשיר זה משלב הזרקה עם יניקה, כאשר מדובר בהזרקה מיוחדת שבעזרתה ניתן לרסס חומרי ניקיון ולהחדירם אל תוך עומקה הספה. לאחר מכן, שואבים את החומר שהוזרק ומוציאים את הלכלוך הקשה ביותר.

 

כדאי לאתר בעל מקצוע מנוסה ומקצועי ולמרות שיש לא מעט חברות אשר מספקות שירותי ניקוי ספות בד בהרצליה והסביבה, לא לכל החברות יש ציוד מתקדם, שיהפוך את העבודה לקלה, מהירה וגם בטוחה יותר לבד של הספה.

מרכיבים של הצעת מחיר לניקוי ספות

כאשר מזמינים שירות של ניקוי ספות בהרצליה, בעל המקצוע מתמחר את העבודה על בסיס הפרמטרים הבאים:

 

פרמטר כיצד משפיע?
גודל הספה ניקוי ספה גדולה לוקח יותר זמן ולכן המחיר יתייקר
סוג הספה ניקוי ספות עור נחשב למורכב יותר ויקר בהשוואה לספות בד
מצב הספה וודאו שלא משתמשים בחומרים מסוכנים לבריאות

ניקוי ספות עור בהרצליה בבית הלקוח

מעוניינים להסיר כתמים עיקשים מהספה שלכם? כיום כבר לא צריך להוציא את הספה אל מחוץ לבית ולשנע אותה למקום כזה או אחר. ניתן להזמין שירותי ניקוי ספות עור בהרצליה ולקבל טיפול מקצועי ומהיר אשר מתבצע בסלון הבית שלכם. תיתכן גם אופציה לבצע את העבודה במרפסת או אפילו החצר וזאת על מנת להימנע מלכלוך, מים וכתמים על שאר הסלון.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

כיצד אפשר להוזיל את מחיר השירות?

דרך ראשונה שבעזרתה תוכלו להוזיל את המחיר של שירותי ניקוי ספות בהרצליה היא להזמין שירות כולל למספר ספות בסלון ולא רק לספה בודדת. כך למעשה המחיר לניקוי של ספה אחת יהיה זול בצורה משמעותית מאחר ובעל המקצוע כבר אצלכם. דרך נוספת להוזיל את המחיר היא על ידי השוואת מחירים בין מספר חברות לניקוי ספות בהרצליה, כאשר ההמלצה היא על בדיקת 3 הצעות שונות.