ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות בכפר סבא

שירות מקצועי של ניקוי ספות בכפר סבא הכולל הגעה עד בית הלקוח ומתאים גם לניקוי של ספות בד וגם ספות עשויות עור. בואו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות, ללא כל התחייבות או עלות.

שירותי ניקוי ספות בכפר סבא והסביבה

לאחר מספר שנים מהיום בו קנינו את הספה החדשה והיפה ומיקמנו אותה בסלון שלנו, אנו רואים כיצד היא צברה לכלוך וכתמים על גבי המושבים וגם באזור המשענת. בין אם מדובר בכתמי זיעה או כתמים בעקבות אוכל או שתייה, דעו שניתן להסירם באמצעות שיטות מתקדמות ומכשירים חדישים אשר ניתן למצוא אצל חברות המספקות שירותי ניקוי ספות בכפר סבא.

אם ברצונכם להחזיר לספה שלכם את המראה הנקי והאחיד שהיה לה בהתחלה, תוכלו להזמין את השירות לאחר ביצוע של השוואת מחירים בין החברות השונות באתר שלנו.

ניקוי ספות בכפר סבא

שיטות שונות לניקוי ספה בכפר סבא

כאשר מדברים על ניקוי ספות, חשוב לזכור שיש טכניקות שונות אשר מתאימות לסוגים השונים של הספות. השיטה הנפוצה ביותר היא שיטת ניקוי ספות באמצעות קיטור בה אנו משחררים זרם קיטור חזק שמצליח להיכנס לעומק הספה ולנקות אותה מלכלוכים שהצטברו. במצבים אחרים, יעדיף בעל המקצוע להשתמש בשיטת ניקוי הכוללת חומרי ניקוי מיוחדים אשר מייצרים קצף שמסיר כתמים ולכלוך.

בתום הפעולה נדרש לבצע פעולת שאיבה להוצאת חומר הניקוי מהספה. יש כמובן טכניקות נוספות כמו ניקוי יבש אשר מיושם לא פעם במהלך ניקוי ספות בד וכולל שימוש באבקות מיוחדות שסופחות לכלוך לתוכן, מבלי שנשתמש במים בתהליך הניקוי.

האם לנקות לבד להיעזר בבעל מקצוע?

ברוב המקרים, על מנת לשמור על הספה ולא ליצור נזקים בעת תהליך הניקוי, כדאי להזמין חברה מקצועית אשר מתמחה בתהליכי ניקוי ספות מכל הסוגים. חברה מקצועית מביאה איתה לא רק ציוד מקצועי וחדיש אלא גם הרבה מאוד ניסיון וידע שיכול לחסוך לכם עוגמת נפש ולמנוע מכם מצבים לא נעימים בהם תהליך הניקוי מסתבך והכתם שניסיתם לנקות רק גדל. אגב, תוכלו להזמין דרכנו גם שירותי של ניקוי שטיחים בכפר סבא ולשלב בין פעולות הניקוי באותו הביקור.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

ניקוי ספות עור בכפר סבא במחיר נוח

מעוניינים לנקות ספה עשויה עור?  בין אם מדובר בספות עור בצבע לבן ובין אם בצבע שחור, חום או כל גוון אחר - תוכלו לקבל שירות מקצועי דרך הפורטל שלנו. תהליך הניקוי כולל הוצאה של כתמים עיקשים שהצטברו לאורך השנים על גבי הספה וגם כמובן ניקוי והוצאת האבק גם מהאזורים הנסתרים והחבויים ביותר, כמו חריצי הספה, שם מצטבר לא מעט לכלוך.

שאלות על ניקוי ספות בעיר כפ"ס

איך כדאי לבצע ניקוי של ספות בד בכפר סבא?

בשביל לענות על שאלה זו, צריך להבין בדיוק מה סוג הבד של הספה שלכם. ברוב המקרים ניקוי ספות בד מתבצע עם חומרי ניקיון וחיטוי מיוחדים בשילוב עם מכשור מקצועי ששואב מהספה את הלכלוך והאבק.


מה כוללת אחריות על עבודת ניקוי של ספות?

ראשית, חשוב להבין שלא כל החברות בעיר כפ"ס מספקות אחריות על העבודה ונדרש לבדוק את הנושא עם בעל המקצוע מראש. האחריות שמספקות החברות בדרך כלל מתייחסת לנושא הנזק שעשוי להיגרם לספה בעת התהליך (האחריות מכסה נזקים) וגם לנושא הורדת והסרת הכתמים מהספה. 


מה משפיע על היכולת לנקות ספה בצורה טובה?

סוג הכתם שנמצא עליה, משך הזמן מהרגע בו הוא נוצר וכמובן סוג הספה.