ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות בראשון לציון

שניה לפני שאתם מוותרים על הספה הישנה לטובת ספה חדשה, תנו לנו לנקות את הספה ולהחזיר אותה למראה היפה והנקי שהיה לה בעבר. הזמינו ניקוי ספות בראשון לציון והסביבה דרך האתר עוד היום.

ניקוי ספות בראשון לציון בבית הלקוח

כיום, לא צריך לקחת את הספה אל מחוץ לבית למקום כזה או אחר בשביל לנקות אותה ואפשר בהחלט להזמין ניקוי ספות בראשון לציון בתוך שטח הבית, כאשר בעל המקצוע מגיע עם כל הציוד הדרוש לו בשביל להסיר את הכתמים ולהוציא את הריחות הרעים מהספה.

 

במקרים מסוימים נצטרך להוציא את הספה לאזור המרפסת או לפחות להרחיק אותה משאר הרהיטים והפריטים המצויים בסלון בשביל לא ליצור מצב שחומרי הניקוי ילכלכו את השטיחים, השולחן או כל פריט אחר בקרבת הספה.

 

ניקוי ספות בראשון לציון

מחיר ניקוי ספות בד בראשון לציון

ספות בד הן הספות הנפוצות ביותר ולא רק בעיר ראשון לציון אלא במקומות רבים בכל רחבי הארץ. לא פעם נשאלנו על ידי גולשי האתר -  כמה עולה תהליך ניקוי ספות בד בראשון לציון ומה משפיע על המחיר. לפי בדיקות שערכנו, המחיר נע בין 300 ש"ח ל-500 ש"ח לניקוי של ספת בד בעלת שלושה מושבים אך ייתכן שינוי קל במחיר בעקבות גודל הספה או מורכבות העבודה.

 

טיפ קטן מאיתנו: בדקו מה המחיר לניקוי כולל של הסלון והכניסו גם ניקוי כורסאות או כיסאות וכך תקבלו מחיר נוח פר רהיט.
 

מחיר ממוצע לניקוי ספת בד בראשון לציון

מחיר ממוצע לניקוי ספת בד בראשון לציון: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

מתי רואים את התוצאות של תהליך הניקוי?

ברוב המקרים, ניתן יהיה להבחין בשינוי משמעותי מיד לאחר סיום תהליך הניקוי אך לעיתים, בסוגים מסוימים של ספות, אנו נאלץ לחכות מעט יותר זמן עד למצב בו הספה יבשה. רק לאחר תהליך הייבוש נוכל להבחין באפקט הניקוי ויהיה אפשר להתרשם גם מהכתמים שהוסרו מתוך מושבי הספה ואזור המשענת.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

פתרונות ניקוי שיחסכו לכם אלפי שקלים

לא פעם אנו שוקלים להחליף את הספה הישנה בעקבות כמות הכתמים שנוצרו עליה לאורך השנים. מהניסיון שלנו, גם ספות ישנות ומלוכלכות מאוד - יכולות לקבל מראה חדש, נקי ויפה כדאי מאוד לשקול את אפשרות הניקוי לפני שרצים לרכוש סלון חדש באלפי שקלים. ניקוי של ספות באופן מקצועי מסתכם בדרך כלל בעלות נמוכה יחסית של כמה מאות שקלים (משתנה בהתאם לסוג הספה וגודלה) והתוצאה שמתקבלת מפתיעה לא מעט אנשים בשל העובדה שמדובר במראה אחר לגמרי ממה שהתרגלנו אליו עד כה.