ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות ברמת גן

ניקוי ספות מכל סוג בכל רחבי העיר רמת גן והסביבה, עושים רק בעזרת פורטל 'טופ שטיחים'. באתר תוכלו להזמין ניקוי של ספות בד, עור, זמש וסוגים נוספים - תוך שמירה על מחיר זול.

מחפשים ניקוי ספות ברמת גן? תנו לנו לעזור

ניקוי של ספה יכול להיות מאוד איכותי ולספק לספה שלכם מראה חדש לגמרי. יחד עם זאת, יש בתחום לא מעט נותני שירותים אשר עובדים עם ציוד שאינו איכותי, או כאלו אשר חוסכים על הלקוח ומעדיפים להשתמש בחומרי ניקוי שאינם איכותיים. הספה שלכם צריכה לקבל שירות מקצועי של אדם אשר מחזיק את הציוד המתקדם ביותר ויודע בדיוק מה לעשות איתו.

 

שירות של ניקוי ספות ברמת גן דורש ידע מאחר ולכל סוג בד, דרוש טיפול מעט שונה. השאירו פרטים עוד היום ונחזור אליכם טלפונית עם כל המידע בנושא ונאתר בעבורכם את החברה הטובה ביותר לעבודה זו.

 

ניקוי ספות ברמת גן

כמה עולה ניקוי ספות עור ברמת גן?

ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על העלות שתשלמו עבור ניקוי ספות מעור, כאשר הפרמטרים המרכזיים הם: גודל הספה, מורכבות הסרת הכתמים וגם השיטה שבאמצעותה משתמשת החברה בשביל לבצע את העבודה. מחיר ניקוי של ספות מעור בעלות שני מושבים באזור רמת גן, נע בין 250 ש"ח ל-350 ש"ח, בהתאם לסוג הכתמים הקיימים. הניקוי מתבצע בעזרת מכשיר קיטור מקצועי. את המחיר המדויק יכול לספק בעל המקצוע רק לאחר שראה את הספה בתמונה או במציאות והבין בדיוק עד כמה מורכבת העבודה.

 

מחיר ניקוי ספת עור עם שני מושבים ברמת גן

מחיר ניקוי ספת עור עם שני מושבים ברמת גן: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 350 ₪

טווח מחיר נמוך 250 ₪

כיצד עובד תהליך הניקוי של ספות בד?

התהליך המקצועי של ניקוי ספות בד ברמת גן מתבצע בדרך כלל באמצעות ניקוי של הספה ללא נוזלים או מכשירים אלא באמצעות שואב אבק שמטרתו הסרה של הלכלוך בשכבה החיצונית של הספה. לאחר מכן, עוברים לתהליך הכולל שימוש במכונת קיטור חזקה אשר מאפשרת להכניס אל תוך הספה חומרי ניקיון מיוחדים שמסירים את הלכלוך והכתמים ולאחר מכן גם יונקת את החומרים והלכלוך לתוכה.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

היכן מתבצע ניקוי הספה בעצם?

בתור התחלה, נסביר שהניקוי מתבצע בתוך הבית שלכם כך שאין צורך שתביאו אותה עד לבעל המקצוע. יחד עם זאת חשוב לציין שבמקרים רבים בעלי המקצוע השונים יעדיפו להוציא את הספה אל המרפסת או אל חצר הבית בשביל לאפשר ניקיון ייסודי יותר הכולל במקרים רבים שימוש במכשירי וואקום מיוחדים המשלבים שימוש במים וחומרי ניקיון.

 

על ידי הוצאה של הספה לאזור פתוח, נוכל להשיג שני דברים: ניקיון שאינו מלכלך את אזור הסלון וגם כמובן איורור של הספה שיעזור לתהליך הייבוש שלה לאחר הניקיון.