ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות ברמת השרון

הזמינו עוד היום שירותי נקוי ספות ברמת השרון בבית הלקוח מחברה מקצועית ומיומנת, להסרה של כל סוגי הכתמים מספות בד, עור וכל סוג אחר.

שירותי ניקוי ספות ברמת השרון והסביבה

אומנם ניקוי ספות אינו מתבצע בתדירות כה גבוהה, אך כאשר החלטנו בסופו של דבר לנקות את הספה שלנו - חשוב לבחור בחברה מקצועית. פורטל 'טופ שטיחים' מסייע לכם למצוא את החברה המתאימה ביותר, באמצעות השוואת מחירים. 

 

השאירו פנייה כאן באתר ותוכלו לקבל מספר הצעות מחיר שונות מחברות אשר מעניקות שירותי ניקוי ספות ברמת השרון ובסביבתה הקרובה, כך תוכלו להשוות בין הצעה להצעה ולחסוך בעלויות. נדגיש כי כל החברות נבדקו ונמצאו בעלות המלצות חיוביות של עשרות לקוחות קודמים ולכן תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות של חברה אמינה, מקצועית ושירותית.

 

ניקוי ספות ברמת השרון

כמה יעלה ניקוי ספות בד ברמת השרון?

בדרך כלל המחיר של ניקוי ספות בד ברמת השרון נע בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח, כאשר המחיר המדויק תלוי בשיטת הניקוי וגודל הספה. אגב, ניקוי ספות בד לרוב יהיה זול יותר מניקוי של ספות מעור וגם שיטות הניקוי עשויות להיות שונות.

 

מחיר ממוצע לניקוי ספות בד

מחיר ממוצע לניקוי ספות בד: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

מהי השיטה האפקטיבית ביותר לניקוי הספה?

קשה מאוד לענות על שאלה שכזו מאחר וצריך לקחת בחשבון משתנים נוספים כמו סוג הבד של הספה ועד כמה הוא עדין וגם שיקולים נוספים כמו סוג הכתמים ומיקומם על הספה. נגיד כי רוב החברות יבצעו ניקיון באמצעות מכשיר יניקה בוואקום, אשר מצליח להסיר כתמים קשים גם מעומק הספה. כמו כן, ישנן שיטות נוספות בהן העבודה מתבצעת בצורה ידנית, תוך שימוש בחומרי ניקיון מתאימים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

מדוע חשוב לנקות את הספה לעיתים קרובות?

הסיבה המרכזית היא כמובן המראה של הספה. רוב האנשים מזמינים ניקוי ספות רק כאשר הספה מלוכלכת מאוד או במצבים שבהם נוצר כתם חדש על המשענת או המושב. פרט לסיבה זו, כדאי לזכור גם כי ספות נקיות, יכולות לתרום לבריאות של תושבי הבית מאחר ויש אנשים רבים בעלי רגישות ואלרגיה לאבק, כמו גם אנשים אשר סובלים מאסתמה וכל האבק והלכלוך עשוי לגרום להם לתחושת מחנק.