ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות בשוהם

הספה מלאה בכתמים ולכלוך? מעוניינים להסיר סימני זיעה מהמושבים או המשענת? הזמינו כעת שירותי ניקוי ספות בשוהם עד בית הלקוח.

שירותי ניקוי ספות בשוהם בבית הלקוח

רוצים לרענן את המראה של הספה? אולי להסיר כתמים קשים שנוצרו עליה לאורך השנים? תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם או להיעזר בגורם מקצועי. כיום, ניתן להזמין שירותי ניקוי ספות בשוהם עד לבית הלקוח והמשמעות היא שנציג מטעם החברה מגיע עד אליכם עם כל המכשור הנדרש וחומרי הניקיון המתאימים.

 

ניקוי ספות בשוהם

מחיר לניקוי ספות בד בשוהם

המחיר לניקוי ספת בד בשוהם, נע בין 200 ל-400 ש"ח. מחיר זה מתייחס לניקוי של ספה אחת, בעלת 3 מושבים, באמצעות מכונת קיטור, כולל השלמה ידנית בסיום. 

 

מחיר ממוצע לניקוי ספות בד בשוהם

מחיר ממוצע לניקוי ספות בד בשוהם: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

 

ניקוי ספה בשוהם מכל סוגי הכתמים

בעזרת חומרי הניקוי המתאימים, יהיה ניתן להסיר כמעט כל כתם מהספה. דרכנו תוכלו להזמין חברות המתמחות בניקוי ספות בשוהם וזה כולל הסרה של הכתמים הבאים:

 

ניקוי כתמי דיו מהספה: חומץ, אלכוהול וגם חומרי ניקיון ייעודיים, עשויים לסייע בניקוי הספה בצורה טובה. יש להימנע משימוש במים חמים אשר עשויים לגרום לנזק לספה ולהחמיר את המצב.

 

ניקוי כתמים של דם: ראשית כדאי לדעת כי ככל שמטפלים בכתם דם מהר יותר, כך יהיה קל יותר להסירו מהספה. אפשר לומר כי ניקיון של כתמים כתוצאה מדם זו משימה למקצוענים ולרוב ישתמשו בכלים מתקדמים אשר מבצעים שאיבה ויניקה של הלכלוך. ניתן גם להשתמש במלחים אשר סופגים את הדם.

 

ניקוי כתמים כתוצאה משתן: שימוש בסקוץ (לבן או מברזל) יכול להיות אפקטיבי מאוד בהסרת כתמים של שתן. בשביל להעלים את הריח של השתן, מומלץ להשתמש בסיום בחומץ.

 

ניקוי כתמים כתוצאה ממזון: ניתן להשתמש במלח או בעמילן וגם בסודה לשתייה וסבון נוזלי עבור הסרת כתם שמן או מים שנוצר משאריות מזון. מומלץ לא לבצע את הפעולות באופן עצמאי אלא להזמין חברה מנוסה ומקצועית וזאת על מנת לשמור על הספה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

ניקוי ספות עור בשוהם - כיצד זה מתבצע?

יש מספר שיטות לניקוי ספות עור כאשר בעל המקצוע עשוי להשתמש באבקות מיוחדות, חומץ, שמן ולימון ואפילו אלכוהול. שיטת הניקוי נגזרת מסוג העור ולעיתים גם מהצבע של הספה. המחיר לניקוי ספות עור יהיה גבוה יותר מניקוי ספות בד מאחר והעבודה מורכבת יותר וחומרי הניקיון עשויים לעלות יותר.