ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי ספות בעפולה

יש לכם כתם בספה שאתם לא מצליחים להוריד? רוצים להחזיר לספה את המראה הנקי והחדש שלה? דרכנו תוכלו למצוא מנקה ספות בעפולה שיעשה את העבודה בצורה מקצועית ובמחיר משתלם. השאירו את הפרטים, קבלו עד 3 הצעות מחיר ממנקי ספות ותוכלו לחסוך עד 37% במחיר!

כמה יעלה ניקוי ספות בעפולה? 

מחיר ניקוי ספות בעפולה יהיה תלוי לרוב בסוג הספה וגודל הספה. שיטת הניקוי ומורכבות העבודה תשתנה בין סוגי הספות השונים. לדוגמא, מחיר ממוצע עבור ניקוי ספת עור יהיה בין 350 - 500 ש"ח, לעומת ניקוי ספת בד שמחירו הממוצע יהיה בין 300 - 450 ש"ח. לפניכם מחירון ממוצע עבור ניקוי ספות בעפולה בהתאם למשתנים השונים:

מחירון ממוצע עבור ניקוי ספות בעפולה

ניקוי ספת בד טבעי

עבור ספה של 3 מושבים


250 - 350 ש"ח
ניקוי סלון מבד אימפלה

עבור ספה של 3 מושבים


400 - 600 ש"ח
ניקוי ספת עור

עבור ספה של 3 מושבים


350 - 500 ש"ח
ניקוי כורסא מבד

מושב אחד


150 - 250 ש"ח

הדפס מחירון

השוואת מחירים לניקוי ספות בעפולה

אם אתם לא רוצים לשלם מחיר יקר עבור ניקוי ספות בעפולה, כדאי שתבצעו השוואת מחירים בין המנקים השונים ולא תסתמכו על הצעת מחיר אחת. ע"י השוואת מחירים תקבלו אינדיקציה והערכת מחיר עבור השירות המדוייק שאתם צריכים, ותוכלו לבחור את ההצעה הזולה והמתאימה לכם. דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר ממנקי ספות מומלצים בעפולה ולחסוך זמן וכסף יקר. השאירו את הפרטים, ערכו השוואת מחיר וחסכו עד 37% במחיר!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

איך לבחור חברת ניקוי ספות בעפולה

עבודה של ניקוי ספות צריכה להתבצע ע"י מנקה מוסמך שיידע להשתמש בחומרים הנכונים ולבצע את העבודה בצורה יסודית ובמינימום תקלות. אז איך תבחרו חברת ניקוי ספות בעפולה? הנה כמה טיפים:

  • המלצות - לאחר שתקבלו שמות של חברות ניקוי ספות בעפולה, בקשו מכל אחד מהם לראות המלצות וחוות דעת. אחרי שתקבלו אינדיקציה אודות אופן ואיכות השירות שלהם יהיה לכם קל יותר לבחור.
     
  • וותק וניסיון - הרבה יותר קל לסמוך על חברה שהיא בעלת וותק וניסיון בתחומה. בעיקר כשמדובר על ניקוי ספות הכולל עבודה עם חומרים שונים, תהייה חשיבות רבה להתאמתם לסוג הבד על מנת שלא ייגרם נזק והתוצאות יהיו טובות יותר. 
     
  • מחיר - אף אחד לא רוצה לשלם יותר כסף על שירות שיכול להיות גם בפחות. לכן גם השיקול הזה חשוב בעת בחירת חברה לניקוי ספות בעפולה ותוכלו לבחון זו דרכנו ע"י השוואת מחירים כי שציינו למעלה.
     
  • נותן שירות באזור קרוב - קיימות הרבה חברות ניקוי ספות באזור הצפון, אך כדאי ורצוי להזמין מנקה ספות שנמצא קרוב לעפולה ושלא יצטרך לבצע נסיעה ארוכה מדי. כך תוכלו לקבל מענה מהיר וזמין במקרה של בעיה לאחר הניקוי וגם תחסכו בעלויות הנסיעה שלעיתים מתווספת לתמחור הכולל. 

    ניקוי ספות בעפולה

איך להוזיל במחיר ניקוי ספות בעפולה?

ישנם מספר משתנים המשפעיים על מחיר ניקוי ספות בעפולה כמו שציינו למעלה, אך יש מספר דברים שתוכלו לעשות כדי להוזיל במחיר ולחסוך:

  • איחוד פריטים לניקוי - מנקי ספות נוטים לתת מחיר משתלם יותר עבור עבודה שהיא גדולה. הכוונה היא שמחיר ניקוי 2 ספות בביקור אחד, יהיה משתלם יותר מאשר ניקוי כל ספה בפעמים נפרדות ולכן נמליץ לכם לכלול כמה שיותר פריטים לניקוי (כמו סלון שלם, כורסא ואפילו ניקוי מזרון) בביקור אחד ובכך תחסכו כסף.
     
  • ניקוי ממוקד - אם יש כתם ספציפי על הספה ולשמו אתם מבקשים להזמין ניקוי ספות, בדקו אופציה לניקוי ספציפי של הכתם או רק את החלק בו הוא נמצא ולא את כל המושב או חלקים שאין בהם צורך לניקוי. בכך תוזילו את המחיר ותחסכו כסף.  
     
  • הפרדת חלקים שאינם הכרחיים לניקוי - לרוב ניקוי ספה יבוצע גם בחלקו הקדמי וגם בחלקו האחורי של הספה וכן יהיו מנקים שיגבו גם כסף נוסף לכריות נפרדות המונחות על הספה. אם אין צורך הכרחי בניקוי הכריות או בחלקו האחורי (או הקדמי) של הספה, הפרידו אותם אותם בקשו שלא לנקות את האזורים האלה. ייתכן וזה יוזיל לכם את המחיר הכולל. 

ניקוי ספות בעפולה לכל סוגי הכתמים

חברות ניקוי ספות בעפולה מספקות שירות לניקוי והסרת כל סוגי הכתמים השונים:

  • כתמי שמן בספה - כתמי שמן נחשבים לכתמים קשים לניקוי ולכן יהיה צורך במנקה ספות מקצועי עבור הסרת כתמי שמן בעזרת המכשור והחומרים הנכונים.
     
  • כתם מים בספה - הילד שפך מיץ על הספה? העציץ עם המים נשפך והשאיר סימן? גם כאן ניקוי ספות מקצועי הוא הפתרון להסרת כתמי מים ונוזלים.
     
  • כתמי עובש בספה - עובש נחשב חומר חי ואף יכול לעיתים להיחשב כמפגע תברואתי, לכן ניקוי כתם עובש בספה מצריך מנקה ספות מקצועי שיעבוד עם החומרים המיוחדים והייעודיים לכך.
     
  • ניקוי שתן מספה - ניקוי כתם שתן מהספה מצריך גם פעולות להסרת הריח לאורך זמן, מה שמחייב ניקוי מקצועי על ידי חברת ניקוי ספות שתבטיח תוצאות טובות.
     
    סוג הכתם ממה נוצר? רמת קושי להסרה
    כתם שמן  אוכל קשה (בייחוד על ספות בד)
    כתם מים נוזלים, מיצים, שתייה בינוני
    כתם עובש רטיבות, לחות, זיעה, אוכל בינוני - קשה
    כתם שתן שתן בעלי חיים / ילדים בינוני

ניקוי ספות בעפולה - כך תשמרו על ספה נקייה

הזמנתם חברה לניקוי ספות וכעת הספה נראת שוב כמו חדשה. אלה הפעולות שתוכלו לעשות ויעזרו לכם לשמור עליה נקייה:

  •  הימנעות מאכילה על הספה - החליטו שלא לאכול באזור הספה ותוכלו להימנע מלכלוך של אוכל ושומן.
     
  • ניעור הספה באופן שוטף - אם אתם רוצים לשמור על מראה נקי וחדש של הספה לאורך זמן, דאגו לנער באופן קבוע את הספה והכריות והוציאו שאריות אוכל ולכלוך גם במקומות נסתרים, על מנת שלא ישאירו כתם שמן או עובש. 
     
  • ניקוי כתמים קטנים באופן מיידי - תגובה ראשונית ומהירה של ניקוי כתמים קטנים או פשוטים שנוצרו, עשוייה למנוע קושי בהסרת הכתם בהמשך והשארת הספה נקייה. 
     
  • כיסוי על הספה - הנחת כיסוי בד או שמיכה על הספה בעיקר במקרים בהם יש נוכחות של ילדים בסלון או הימצאות אוכל, תאפשר שמירה על הספה וימנע אופציה ללכלוך.

משך זמן עבודה לניקוי ספות בעפולה

משך זמן ניקוי ספות תלוי בבסוג הכתם ושיטת הניקוי ובסוג הספה וגודלה. עם זאת משך הזמן המומצע לניקוי ספה ינוע בין חצי שעה לשעה וחצי.
 

זמן ממוצע לניקוי ספות בעפולה:
 שעה
שעה וחצי משך זמן חצי שעה

שאלות תשובות בנושא ניקוי ספות בעפולה

לפניכם שאלות שנשאלו ע"י גולשים שהתעניינו בניקוי ספות בעפולה:

חברות ניקוי בעפולה מספקות שירות לכל סוגי הספות?

כן. ניתן להזמין חברת ניקוי ספות בעפולה עבור כל סוגי הספות: ספות בד, ספות עור, ספות קטיפה, כורסאות טלוויזיה וכו.


ניתן להזמין ניקוי ספות בעפולה להסרת כל סוגי הכתמים?

כן, חברות ניקוי בעפולה בעלות הידע והמיכשור להסרת 99% מסוגי הכתמים הקיימים, כמו כתמי שמן, שתן, עובש וכו.


תוך כמה זמן ניתן לקבל שירות עבור ניקוי ספות בעפולה?

חברות ניקוי ספות בעפולה יהיו זמינות ויגיעו בממוצע בין 1-2 ימים מרגע הפנייה. כמובן שזה עשוי להשתנות ויש אפשרות גם להגעה מוקדמת יותר בפניות שהן S.O.S.