ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי שטיחים באשדוד

באמצעות טופ שטיחים תוכלו להזמין שירותי ניקוי שטיחים באשדוד מסוגים שונים ולמצוא חברה אשר מגיעה עד בית הלקוח. בעזרת פורטל טופ שטיחים תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות ולהמשיך הלאה עם החברה שסיפקה את ההצעה המשתלמת ביותר.

מחירון חברות לניקוי שטיחים באשדוד

מתחת תוכלו לקרוא על מחירים נפוצים שחברות ניקוי גובות עבור ניקוי שטיחים באשדוד. המחירים הם למ"ר:

מחירון ניקוי שטיחים באשדוד

ניקוי שטיח בעבודת יד

המחיר לניקוי שטיחים ארוגים ויקרי ערך.


60 - 80 ש"ח
ניקוי שטיח באשדוד

מחיר ניקוי של שטיח נייד סטנדרטי.


40 - 55 ש"ח
טיפול בשטיח שנרטב מהצפה

ניקוי שטיח שעבר הצפה ע"י שאיבה ויישום חומרים נוגדי עובש.


40 - 65 ש"ח
ניקוי שטיח שאגי

המחיר הוא לניקוי של שטיח בינוני ע"י חברה לניקוי שטיחים באשדוד.


250 - 350 ש"ח
הסרת כתמים משטיח

טיפול בריחות בעלי חיים והסרת כתמים נקודתיים.


250 - 300 ש"ח

הדפס מחירון

סוגי השטיחים שניתן לנקות דרכנו:

דרך פורטל טופ שטיחים תוכלו לקבל שירותי ניקוי שטיחים באשדוד עבור מגוון שטיחים רחב, שעל הנפוצים שבהם נציג מתחת:

  • שטיחים פרסיים: בעת ניקוי שטיחים פרסיים נהוג לבצע הברשה באמצעות מכשירים מיוחדים שמוציאים את הלכלוך מתוך הסיבים תוך שימוש בסבון ומים.

  • שטיחים עשויים עבודת יד: כאשר מדובר בשטיחים עדינים מסיבים טבעיים, נדרש לבצע פעולות עדינות מאוד על מנת לא לפגוע בשטיח ולגרום לו נזק. בדרך כלל החברה תימנע מפעולות כמו קרצוף השטיח או שאיבה בעוצמות חזקות מדי.

  • ניקוי של שטיחי שאגי: שטיח שאגי הוא שטיח שעלות הניקוי שלו אינה זולה וזאת בשל העובדה שהוא צובר לא מעט לכלוך ואבק. תוכלו לקרוא על ניקוי שטיחי שאגי באתר שלנו.

  • ניקיון של שטיחי משי: נחשבים לעדינים מאוד ולכן כל שימוש בחומר לא נכון יכול לגרום נזקים רציניים לשטיח. לרוב מנקים שטיחים משי באמצעות ניקוי יבש אשר במסגרתו מחדירים חומרים מסוימים אל השטיח ולאחר מכן שואבים את החומר החוצה.

 

ניקוי שטיח באשדוד עם מכונה

ניקוי שטיחים באשדוד בצורה עצמאית לעומת ניקוי ע"י חברה

חלק גדול מהאנשים מעוניינים לבצע את תהליך הניקוי של השטיח בכוחות עצמו ולמעשה לוותר על שירות של חברה מקצועית. אין ספק שניקוי השטיח בעצמכם יכול לחסוך לכם כמה מאות שקלים אך חשוב לדעת שבמקרים רבים ניקוי עצמאי ולא מקצועי יכול לגרום לנזקים בשטיח שלא ניתן לתקן בהמשך.

לחברות הניקיון יש מכונות מתקדמות אשר יכולות לינוק את הלכלוך ולעיתים במסגרת התהליך הן משלבות שימוש בחומרים מיוחדים המותאים לסוג השטיח לצורך הסרת כתמים, לכלוך ואבק שהצטבר לאורך השנים. במידה ומדובר באבק או חול - כנראה שתוכלו לנקות את השטיח בעצמכם באמצעות שואב אבק ביתי אך במידה ונדרש להסיר כתמים או לנקות את השטיח מלכלוך קשה שלא יורד בעזרת מגבון לח, נמליץ לכם להזמין שירותי ניקוי שטיחים על ידי חברות שזו עבודתן.


השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

ניקוי שטיחים באשדוד: עד הבית או במפעל?

אז למעלה השוונו בין ניקוי שטיח באופן עצמאי לבין ניקוי ע"י חברת שטיחים באשדוד וכעת נסביר על ההבדל בין ניקוי שטיחים עד הבית ולבין ניקוי שטיחים במפעל שטיחים. שיטת הניקוי נקבעת לרוב בהתאם לסוג השטיח.

  • ניקוי שטיח באשדוד עד הבית - כאן חברת הניקוי עשוייה להשתמש במכשיר קיטור ייעודי או לחילופין תקרצף את השטיח בעזרת מטאטא לאחר שיישמה על השטיח חומרי ניקוי מותאמים.
     
  • ניקוי שטיח במפעל שטיחים - משמעות ניקוי שטיח במפעל היא שפעולת הניקוי של השטיח מתבצעת ע"י רובוט מיוחד שתחילה מנער את השטיח משאריות אבק, לאחר מכן מבצע ניקוי מעמיק, סחיטה וייבוש.

 

פרמטר משווה ניקוי שטיחים עד הבית ניקוי שטיחים במפעל
טיפול באבק בעזרת שואב  בעזרת ניעור עוצמתי
אחראי לעבודה עובד חברת ניקוי שטיחים באשדוד רובוט 
חומרי ניקוי משתנים משתנים
ייבוש מלא? לא כן

ניקוי יבש לשטיחים באשדוד

חשוב לצוות פורטל טופ שטיחים להבהיר כי ניקוי יבש לשטיח אינו אומר שהוא לא כולל בו מים, אלא שהתוצאה הסופית שלו היא שטיח יבש לחלוטין, תוצאה שאגב ניתן לקבל רק במסגרת מפעל לניקוי שטיחים באשדוד.

 

שטיח שמנוקה ע"י חברת ניקוי שטיחים בבית יסיים את התהליך כשהוא לח ולא יבש לגמרי. למכונה במפעל יש אפשרות לסחוט את השטיח בצורה מיטבית וכך הוא מתייבש מהר יותר אך כאמור, השיטה לא תתאים לכל סוגי השטיחים ובעיקר לשטיחים עדינים.

כל כמה זמן להזמין חברה לניקוי שטיחים באשדוד?

תדירות הזמנת שירותי ניקוי שטיחים באשדוד משתנה בהתאם לסוג השטיח ולתנאי המחייה בבית שלכם, כך לדוגמה במידה ומדובר בבית עם ילדים ובעלי חיים - השטיח צפוי להתלכלך מהר יותר ועל כן יש צורך בניקוי של השטיח פעם בחצי שנה עד שנה, בהשוואה לשטיח שמצוי בדירה עם אנשים מבוגרים וללא בעלי חיים, ששם ניתן להאריך את תדירות ניקוי השטיח לפעם בשנה עד שנתיים.

 

תדירות ניקוי שטיחים באשדוד:
 שנה וחצי
שנתיים משך זמן שנה 

מצאו חברת ניקוי שטיחים באשדוד

כיום יש מגוון רחב של טכניקות אשר משמשות לצורך ניקוי של השטיח. שיטת הניקוי תיבחר בדרך כלל רק כאשר החברה תבין לעומק מה סוגי הכתמים שנדרש להסיר מהשטיח וכמובן מה הוא סוג השטיח שלכם.

לא כל חברת ניקוי שטיחים באשדוד תספק שירות ניקיון לכל סוג של שטיח וכאן בדיוק הפורטל שלנו נחלץ לעזרתכם. אנו נדאג לכך שרק חברות ניקוי שטיחים אשר מבצעות את פעולת הניקוי שחיפשתם יחזורו אליכם עם הצעות מחיר, מה שמקצר ומייעל את תהליך החיפוש.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

שאלות בנושא ניקוי שטיחים באשדוד

איך אוכל להשיג חברה לניקוי שטיחים באשדוד?

כל שתצטרכו לעשות זה למלא את הפרטים שלכם בטופס המצורף בדף ולקבל ישירות לנייד ובחינם עד 3 חברות לניקוי שטיחים באשדוד, ביניהם תוכלו להשוות במחירי אותה העבודה בדיוק וכך לבחור בהצעה המשתלמת ביותר.


אילו שירותים נוספים ניתן להשיג בטופ שטיחים?

תוכלו להשיג שירותי תיקון שטיחים, ניקוי של ספות וכורסאות, ניקוי ריפודים ועוד.