ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

החלפת ריפוד לכיסא

כמה יעלה להחליף ריפוד לכיסא? מה חשוב לזכור לפני שמזמינים עבודה שכזו ואיך בדיוק היא מתבצעת? הנה כל המידע שחשוב שתדעו בנושא.

ריפוד כיסאות על ידי רפד מקצועי

מחפשים רפד כסאות? מעוניינים לחדש את הכיסא שלכם? רוצים להחליף את הבד הקיים לבד יפה, חדש ונקי? למרות שעבודה זו עשויה להיראות פשוטה, היא יכולה להסתבך בקלות כאשר לא יודע איך לבצע אותה.

 

בדיוק לשם כך אנו מציעים לכם שירות של השוואת מחירים בו תוכלו למצוא רפדים מומלצים באזורכם בצורה קלה, מהירה ונוחה. ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות עבור ריפוד כסאות וזה כלל לא משנה אם מדובר על כסא מנהלים, כיסאות משרד או כיסאות עץ מיוחדים ועתיקים.

ריפוד כיסאות

כמה יעלה לרפד כיסא?

בהנחה ומדובר על החלפה של ריפוד המושב בלבד, המחיר ינוע ברוב המקרים בטווח שבין 200 ש"ח ל-500 ש"ח. המחיר כולל כמובן את עלות הבד החדש ולכן יתכנו שינויים על סמך פרמטרים מסוימים (סוג הבד למשל) שעליהם נרחיב בפסקה הבאה.

 

מחיר ממוצע להחלפת ריפוד במושב כסא

מחיר ממוצע להחלפת ריפוד במושב כסא: 350 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

החלפת ריפוד לכיסא ישן - כך רפד כסאות קובע את המחיר:

ישנם מספר משתנים אשר ישפיעו באופן ישיר על המחיר שתקבלו, אלו הם המשתנים המרכזיים שנלקחים בחשבון כאשר רפדים מתמחרים עבודה של החלפת ריפוד לכיסא:

  • גודל הכיסא: ככל שמדובר בכיסא גדול יותר, כך נזדקק לפיסות בד גדולות יותר. בנוסף חשוב להבין האם נדרש לרפד רק את המושב או גם את המשענת, מאחר וריפוד של המושב בלבד יהיה זול יותר מאשר החלפת הבד במשענת, מדובר בהבדל של בערך 100 ש"ח.
     
  • סוג הבד הנדרש: כפי שבוודאי ניחשתם, בד מסוג עור נחשב לבד יקר מאוד, וזה כמובן לא משנה אם מדובר על ריפוד כסאות או על ריפוד ספות עור. ניתן להוזיל את המחיר על ידי בחירת בד אריגה זול יותר ולעיתים ניתן למצוא בדים מיוחדים למדי בעלויות נמוכות.
     
  • פעולות נוספות: צריכים לצבוע את רגלי הכיסא? מעוניינים להחליף את הכריות שבתוכו לכריות חדשות? האם יש תפירה מיוחדת שנדרשת לכיסא הזה? כל אלו ישפיעו על המחיר שתקבלו בהצעה.
     
  • מספר הכיסאות: מרפדים כיסא יחיד? המחיר יהיה גבוה כנראה. זקוקים לריפוד של ארבעה כיסאות מאותו הסוג? כנראה שתקבלו מחיר נוח פר כיסא.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-6049644

איך להחליף ריפוד לכיסא?

בשלב הראשון יש לנתק את הבד הקיים מהכיסא ובמידת הצורך כדאי גם להוציא את הכריות והספוג שמתחת לבד, בהנחה ונרצה להחליף גם אותם. נבצע מדידות מדויקות באמצעות מטר, נחתוך את הספוג החדש בהתאם למידות הללו ונניח אותו במקום המתאים.

 

לאחר מכן נהוג להוסיף שכבה של אקרילן (סיב דמוי צמר) ומעליו נצמיד את הבד החדש של הריפוד. את הבד ניתן להצמיד בעזרת אקדח סיכות או על ידי תפירה. חשוב למתוח את הבד ולגזור את העודפים שנשארו על מנת לקבל מראה אסתטי ויפה.
 

>>> אולי יעניין אותך גם: המדריך לניקוי כיסאות

שאלות נפוצות על החלפת ריפוד לכסא

בחרנו להציג בפניכם מספר שאלות שנשאלו על ידי גולשי האתר בנוגע לעבודה של החלפת ריפוד לכסא:

באילו מקרים נבצע ריפוד לכיסא ישן?

כאשר הריפוד נקרע או שהכריות שמתחת לריפוד נהרסו. כמו כן רבים בוחרים לבצע ריפוד לכיסא לצורך שיפור הנראות שלו או שינוי צבע הבד.


האם תמיד כדאי לרפד כיסא מחדש?

לא בהכרח. ישנם מצבים שבהם עדיף להחליף את כל הכיסא בכסא חדש מאחר ומדובר במחיר דומה למחיר עבודת הריפוד.


האם אפשר לרפד כיסאות לבד?

זה אפשרי אבל קצת מורכב ומצריך ידע, ניסיון וכלי עבודה מתאימים. לכן רבים מעדיפים להיעזר בגורם מקצועי ולקבל עבודה מקצועית ומראה אסתטי.