ניקוי שטיח, ספה או וילון?
ניקוי שטיח, ספה או וילון? קבל הצעות מחיר בקלות ובבטחה!

ניקוי שטיחים במרכז

באמצעות פורטל טופ שטיחים ניתן לבצע השוואת מחירים בין חברות בתחום ניקוי השטיחים אשר מספקות שירותים באזור מרכז הארץ. השאירו פנייה או צלצלו אל המספר המופיע באתר ונסייע לכם בקבלת הצעות מחיר שונות עבור ניקוי של שטיח מכל סוג, גודל ודגם.

השוו מחירים עבור ניקוי שטיחים במרכז

על מנת לקבל מחירים נוחים ואטרקטייבים של פעולת ניקוי השטיחים, כדאי לבחון מספר הצעות מחיר ולמעשה להמשיך בסוף התהליך עם החברה שמספקת את ההצעה המשתלמת והאטרקטיבית ביותר. ניקוי שטיחים במרכז הוא שירות מבוקש וזאת מאחר ובבתים רבים וגם במשרדים ניתן לראות שטיחים אשר צברו לכלוך, אבק וכתמים לאורך השנים.

על מנת להחזיר לשטיח את המראה היפה והנקי, נדרש לעיתים לפנות אל חברה שזאת למעשה ההתמחות שלה. חברות אלו מחזיקות ציוד מקצועי אשר יונק מסיבי השטיח את הלכלוך שהצטבר מבלי לפגוע בסיבים או לפרום את השטיח בעת ביצוע הפעולה. דרך פורטל טופ שטיחים ניתן למצוא חברות מעולות אשר מספקות שירות בכל ערי המרכז והכל תוך שמירה על מחירים מצוינים והוגנים.

ניקוי שטיחים באזור מרכז הארץ

עלות ניקוי שטיחים במרכז

בדרך כלל המחירים של ניקוי שטיחים באזור מרכז הארץ נעים בין 40 ש"ח למ"ר ל-60 ש"ח למ"ר. המחיר משתנה לפי סוגו של השטיח וכמובן על סמך שיקולים נוספים של חברת הניקיון כמו סוג הכתמים שנדרש להסיר או מצב השטיח לפני תהליך הניקוי. 

מחיר ממוצע לניקוי שטיחים באזור המרכז

מחיר ממוצע לניקוי שטיחים באזור המרכז: 50 ₪

טווח מחיר גבוה 60 ₪

טווח מחיר נמוך 40 ₪

סוגי שטיחים שניתן לנקות עם טופ השטיחים

בין השטיחים הנפוצים ביותר אשר ניתן להזמין עבורם ניקוי מקצועי ניתן למצוא את שטיחי השאגי שנחשבים לשטיחים אשר מרבים לצבור אבק ולכלוך בעקבות הסיבים שמצויים בהם והחריצים בין סיב לסיב אשר צוברים חול. שטיח נוסף שמצריך ניקוי של חברת ניקיון הוא שטיח הצמר שנארג בדרך כלל בעבודת יד ומצריך שימוש בחומרים מתאימים. כמו כן ניתן למצוא ניקוי של שטיחים פרסיים וגם סוגים נוספים כאשר כל ניקוי מתבצע בטכניקה מעט שונה על מנת לשמור על השטיח שלם בסופו של התהליך.

ניקוי שטיחים במרכז

כיצד בוחרים חברת ניקוי שטיחים במרכז?

להלן מספר נקודות שאנו ממליצים לבדוק עם בעלי מקצוע בתחום ניקוי השטיחים לפני שאתם מבצעים בחירה בחברת ניקוי שטיחים במרכז. חשוב להבין, על אף שפרמטר המחיר הוא פקטור חשוב מאוד, ישנם משתנים נוספים שמומלץ לבדוק ולבחון בשביל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. 

  • המלצות טובות: לקוחות נוספים שכבר ביצעו את ניקוי השטיחים, יכולים לספק לכם מידע חשוב בנושא אודות הפן המקצועי וגם רמת השירות של החברה. לכן חפשו ברחבי הרשת המלצות ובקרו באתר האינטרנט של החברה וגם ברשתות החברתיות שלה.

  • הגעה עד הבית: לא כל חברות ניקוי השטיחים הפועלות במרכז מגיעות אל בית הלקוח ולמעשה חלק מנותני השירות מבקשים שתשלחו את השטיחים אל המפעל. אך מה עושים כאשר מדובר בתהליך ניקוי של שטיח מקיר לקיר? במקרים רבים בשל הנוחות אנו נעדיף שבעל המקצוע יגיע אלינו ויבצע את פעולת הניקיון בבית מה שמאפשר לנו גם להשגיח ולפקח על התהליך תוך כדי.

  • מחיר: לא מומלץ לבחור בהצעה הראשונה שקיבלתם ותמיד כדאי לבחון הצעות נוספות ולעשות השוואת מחירים בין חברות לניקוי שטיחים. דרך נהדרת להוזיל את העלות היא לנקות מספר שטיחים בבית בביקור אחד ולקבל מחיר נמוך פר שטיח בודד.

  • זמינות לביצוע העבודה: ייתכן שבעל המקצוע אינו פנוי בשבועות הקרובים לביצוע העבודה ולכן כדאי לשאול כבר בשיחת הטלפון הראשונה מתי הוא יוכל להגיע לבצע את ניקוי השטיח. נושא הזמינות חשוב בעיקר בתקופות לחוצות כמו תקופות החגים או בסמוך לחג הפסח כאשר הביקוש לניקוי שטיחים גבוה יותר.

אזורים מרכזיים בהם אנו מעניקים שירות:

מחפשים שירות בעיר מסוימת במרכז הארץ? בדקו האם העיר שלכם מופיעה ברשימה הבאה. גם אם לא מצאתם את העיר או היישוב שלכם, צרו איתנו קשר טלפוני מאחר ואנו עובדים עם חברות לניקוי שטיחים בכל ערי המרכז.

שאלות נפוצות - ניקוי שטיחים במרכז

האם ניתן לקבל שירות ניקוי שטיחים גם בבתי עסק במרכז?

בהחלט. במידה ואתם זקוקים לחברה מקצועית שתגיע לבצע ניקוי שטיחים במשרדים, בחנות, בקליניקה או בכל עסק אחר - תוכלו לפנות אלינו ונסייע בנושא.


כמה זמן לוקח תהליך של ניקוי שטיח?

משך הניקוי משתנה בהתאם לסוג השטיח. בדרך כלל ניקוי של שטיחים בבית הלקוח לוקח עד שעה אך עשוי לקחת גם מספר שעות במידה ומדובר בשטיחים גדולים או מלוכלכים מאוד.


איזה שירותים נוספים ניתן למצוא דרככם?

באתר טופ שטיחים תוכלו למצוא גם תיקון שטיחים במרכז וגם ניקוי של רהיטים ברחבי הבית כמו ניקוי ספות או כורסאות.